Vilkår og betingelser

Oversikt

Vår refusjons- og returpolicy varer i 30 dager. Hvis det har gått 30 dager siden kjøpet ditt, kan vi ikke tilby deg full refusjon eller bytte. For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Det må også være i originalemballasjen. Flere typer varer er unntatt retur. Bedervelige varer som mat, blomster, aviser eller magasiner kan ikke returneres.

Ytterligere ikke-returbare varer:

  • Gavekort
  • Nedlastbare programvareprodukter
  • Noen helse- og personlig pleieartikler

For å fullføre returen trenger vi en kvittering eller kjøpsbevis.

Vennligst ikke send kjøpet tilbake til produsenten før kontakt med oss på epost.

Det er visse situasjoner der kun delvis refusjon gis:

  • Enhver gjenstand som ikke er i sin opprinnelige tilstand, er skadet eller mangler deler av årsaker som ikke skyldes vår feil.
  • Enhver vare som returneres mer enn 30 dager etter levering

Refusjoner

Når returen er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen.

Hvis du blir godkjent, vil tilbakebetalingen din bli behandlet og overført.

Forsinket eller manglende refusjon

Hvis du ikke har mottatt refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din på nytt.

Hvis du har gjort dette og du fortsatt ikke har mottatt refusjonen ennå, kan du kontakte oss på info@collectness.no .

Salgsvarer

Kun varer med ordinær pris kan refunderes. Salgsvarer kan ikke refunderes.

Utvekslinger

Vi erstatter kun varer hvis de er defekte eller skadet.

Gaver

Hvis varen ble merket som en gave da den ble kjøpt og sendt direkte til deg, vil du motta en gavekreditt for verdien av returen. Når den returnerte varen er mottatt, vil et gavekort bli sendt til deg.

Hvis varen ikke ble merket som en gave da den ble kjøpt, eller gavegiveren fikk bestillingen sendt til seg selv for å gi deg senere, sender vi en refusjon til gavegiveren, og de vil finne ut om returen din.

Frakt og retur

For å returnere produktet, ber vi deg kontakte oss på info@collectness.no for å motta rett returadresse til gjeldende leverandør.

Du vil være ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar refusjon, vil kostnaden for returfrakt bli trukket fra refusjonen.

Avhengig av hvor du bor, kan tiden det kan ta før bytteproduktet ditt når deg, variere.

Hvis du returnerer dyrere varer, kan du vurdere å bruke en sporbar frakttjeneste eller kjøpe fraktforsikring. Vi garanterer ikke at vi vil motta din returnerte vare.

Trenger hjelp?

Kontakt oss på info@queensbegood.no  for spørsmål knyttet til refusjoner og returer.